19 września 2015

3. Ene, due, śmierć.


Tytuł: "Ene, due, śmierć"
Oryginalny tytuł: "Eeny Meeny"
Autor: M. J. Arlidge

Helen Grace jest policjantką, która oddaje się swojej pracy w 100%. Któregoś dnia otrzymuję sprawę morderstwa i postanawia ją rozwiązać.
Czy uda się jej? Czy kolejne morderstwa są ze sobą powiązane? Kim jest zabójca? Jaki jest jego motyw? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w książce.
Witaj, Amy.
Chcesz żyć?
Chcesz czy nie?
Książka bardzo mi się podobała, aczkolwiek trochę się dłużyła. Intrygowała mnie ta "mroczna" strona pani policjant. Byłam przerażona jak można wymyślić tak wyrafinowane zbrodnie. Chciałam skończyć książę, bo nie wiedziałam kto jest zabójca. Podejrzewałam wszystkich tylko nie ta osobę, która się nią okazała. Książka nauczyła mnie, że tak na prawdę "tyle samo wiemy o sobie, ile nas sprawdzono". Thriller, który zniszczy Twoje poczucie bezpieczeństwa. 

Moja ocena: 7/10
Ocena na lubimyczytac.pl: 7.2/ 10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz