18 października 2015

5. Poradnik pozytywnego myślenia


Tytuł: "Poradnik pozytywnego myślenia"
Tytuł oryginalny: "Silver Linings Playbook"
Autor: Matthew Quick 
Wydawnictwo: Otwarte
Liczba stron: 380
Tłumaczenie: Maria Brzobohata-Sawicka i Joanna Dziubińska 


Pat nałogowo ćwiczy. Oprócz tego czyta dużo książek i zażywa zapisane mu tabletki. Robi to aby jego żona do niego wróciła.
Niestety nie wszystko układa się po jego myśli. Jednak on dalej patrzy na świat przez różowe okulary.
Do tego wszystkiego doczepiła się do niego Tiffany - siostra kolegi Pata.

Pamiętaj, przyszłość zaczyna się dziś

Książka mi się bardzo podobała, czego nie powiedziałabym o filmie. Do jej przeczytania zachęciła mnie Ania. Pochłonęłam ją bardzo szybko. Gdy ją czytałam miałam ochotę poćwiczyć razem z Patem :)

Zwykle unikam książek z filmowymi okładkami, ale ta ma coś w sobie i nie psuje to czytania. Wydanie jest świetne i wnętrze ma niczego sobie :)

Moja ocena: 9/10
Ocena na lubimyczytac.pl: 7.11/10

1 komentarz:

  1. Zgadzam się z Tobą, mnie książka również bardzo urzekła :) Film jednak według mnie jest dobrze zrobiony, nie mogę mu niczego zarzucić. Cieszę się, tak czy inaczej, że Ci się podobało :)

    OdpowiedzUsuń